Osim sprovođenja značajnih investicionih mera u okviru realizacije Projekta, želimo da se kroz prepoznatljivo ime i grafičko rešenje – logotip približimo građanima, posetiocima i turistima.
Želimo da kroz ime i logotip, kao vid promocije, javnost trenutno prepozna značaj, važnost i suštinu realizacije Projekta.
Kao podrška u osmišljavanju popularnog imena i vizuelnog identiteta Projekta u toku je konkurs u kojem učestvuju učenici subotičke Politehničke škole i Gimnazije „Svetozar „Marković.
Da bi učestvovali u kreiranju vizuelnog identita projekta neophodno je da:
- Pohađate Politehničku školu u Subotici- smer grafički dizajn na srpskom i mađarskom jeziku, od I do IV razreda,
- Dizajnirani logo projekta isporučite u formatima: eps., pdf., ai., i jpeg.,
- Jedan svoj predlog dostavite do 16.12.2019. godine
Da bi učestovovali u kreiranju popularnog imena projekta neophodno je da:
- Pohađate Gimnaziju u Subotici- društeno jezički smer na sprskom i mađarskom jeziku, od I do IV razreda
- Jedan svoj predlog dostavite do 16.12.2019. godine
Za najoriginalnije radove predviđene su nagrade u vidu vaučera za kupovinu računarske opreme:
- Prvo mesto- vaučer u vrednosti od 350 eura,
- Drugo mesto- vaučer u vrednosti od 100 eura,
- Treće mesto- vaučer u vrednosti od 50 eura.
O najboljim radovima oba konkursa odlučivaće stručni žiri u sastavu:
- Ivana Jovanović, dipl. prof srpskog jezika i književnosti (CV)
- Nora Ljubenović Evetović, master likovni umetnik-slikar (CV)
- Daniela Bucalo, umetnički direktor, grafičke komunikacije (CV)
- Marta Dobo, direktor JP „Palić Ludaš“ (CV)
- Blaško Arpad, direktor Savremene galerije Subotica
- Jelena Misita, senior PR konsultant, savetnik za medije